ontwerpers van communicatie

Vrijheid

verbindt

Campfire group

De Campfire Group is de holding voor een groep producenten van mobiele kampeermiddelen en voor de retailer Tent Trailer Center.

De Campfire Group is méér dan een financiële holding. Het is het verbindende element tussen de verschillende merken en drijvende kracht van merk- en productontwikkeling. In de visie van de Campfire Group ontstaat er synergie tussen de verschillende activiteiten, waardoor het een voedingsbodem wordt voor innovatie, kostenbesparende efficiency en duurzaamheid.

Link is gevraagd om de identiteit en de communicatiestrategie neer te zetten. Dit heeft geresulteerd in de naamgeving en de huisstijl voor de organisatie. Naam en logo zijn gebaseerd op de centrale positie van de overkoepeling, tussen de verschillende merken, retailers en andere activiteiten. Het kampvuur is het richtpunt voor de merken en is een dynamische bron van energie.

Een van de merken van de Campfire Group is de retailorganisatie Tent Trailer Center. Met vestigingen in Boxtel, Utrecht en Emmen is het de grootste retailer van vouwwagens en compacte caravans in Nederland. Ontstaan vanuit De Vouwwagenspecialist heeft Tent Trailer Center internationale ambitie als dealer van diverse topmerken waaronder Holtkamper en Easy Caravanning, eigen merken van de Campfire group.

Link heeft het logo, de huisstijl en de merkbelofte 'Thuis op elke plek' ontwikkeld. Toegepast op o.a. de website en de branding van de vestigingen. Op social media is een introductiecampagne gelanceerd en een campagne voor de Pinkstershow met het thema 'Ontdek échte vrijheid'.